Bodrum’un tarihi Adliye Camiisinde cuma namazı sonrası aşure ve kar şerbeti ikramında bulunuldu. Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel olarak gerçekleştirilen etkinlik yoğun ilgi gördü. Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı ve Belediye Başkanı..

Bodrum’un tarihi Adliye Camiisinde cuma namazı sonrası aşure ve kar şerbeti ikramında bulunuldu.

Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel olarak gerçekleştirilen etkinlik yoğun ilgi gördü.

Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı ve Belediye Başkanı Tamer Mandalici de vatandaşlara aşure ve kar şerbeti ikramına eşlik etti.

Adliye Camisi imam hatibi Sait Alpoğan, Muharrem ayında farkındalık oluşturmak için cami cemaatiyle birlikte gelenek haline getirdikleri etkinliğin çok güzel geçtiğini söyledi.

Alpoğan “Paylaşmayı dayanışmayı artıran bu tür programlarınızı mümkün olduğunca devam ettireceğiz. Hayır sahiplerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Onlardan Allah razı olsun.” dedi.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.