Aşure ve kar şerbeti ikram edildi

Bodrum’un tarihi Adliye Camiisinde cuma namazı sonrası aşure ve kar şerbeti ikramında bulunuldu. Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel olarak gerçekleştirilen etkinlik yoğun ilgi gördü. Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı ve Belediye Başkanı..

Aşure ve kar şerbeti ikram edildi
Yayınlanma: Güncelleme:

Bodrum’un tarihi Adliye Camiisinde cuma namazı sonrası aşure ve kar şerbeti ikramında bulunuldu.

Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel olarak gerçekleştirilen etkinlik yoğun ilgi gördü.

Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı ve Belediye Başkanı Tamer Mandalici de vatandaşlara aşure ve kar şerbeti ikramına eşlik etti.

Adliye Camisi imam hatibi Sait Alpoğan, Muharrem ayında farkındalık oluşturmak için cami cemaatiyle birlikte gelenek haline getirdikleri etkinliğin çok güzel geçtiğini söyledi.


Alpoğan “Paylaşmayı dayanışmayı artıran bu tür programlarınızı mümkün olduğunca devam ettireceğiz. Hayır sahiplerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Onlardan Allah razı olsun.” dedi.

İLK YORUMU SİZ YAZIN

Hoş Geldiniz

Üye değilmisiniz? Kayıt Ol!

Hemen Hesabını Oluştur

Zaten bir hesabın mı var? Giriş Yap!

Şifrenizi mi Unuttunuz

Kullanıcı adınızı yada e-posta adresinizi aşağıya girdikten sonra mail adresinize yeni şifreniz gönderilecektir.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.